divendres, 9 de juliol del 2010

Cakes salats i piruletes de formatge.


Ja hem fet la segona sessió del taller.

Hem fet pastissos salats i piruletes de formatge.

El primer que hem fet és el pastís salat d'olives i pernil. Aquí podeu recordar la recepta!


Després hem fet el CAKE DE FORMATGE BLAU, PERES I NOUS que l'hem agafat del blog de la glutoniana. Nosaltres l'hem fet amb farines i ingredients normals, la recepta original és sense gluten.
Ingredients:
200 g
. de farina
mig sobretde llevat en pols
3 ous
100 g
. de formatge gruyère ratllat
½ got d’oli d'oliva
½ got de llet
150 g
. de formatge blau (Stilton, Roquefort)
2 peres ercolines
50 g
. de nous
sal i pebre





Al final hem fet unes piruletes de formatge tal i com ens explica la Dolorss aquí. I em sembla que és el que ha impactat més de tota la tarda!


1 comentari:

  1. Ole ole! Ai que me'n menjaria jo un trosset de cada!

    Jo els vaig fer amb farina sense gluten, però tots dos eren de receptaris amb farina normal, així que cap problema.

    En tinc varis de salats pendents, un de formatge de cabra amb carbassó que és una delícia!

    Veig que heu fet feina al curs, i la foccaccia ummm jajaja

    ResponElimina